7 september 2017

What I've been up to..

Time flies when you're having fun...is er een uitspraak die dit übercliché gehalte overtreft? Ik denk het niet en waarschijnlijk is dat zo omdat het ook gewoon heel erg waar is! ;)

https://treasurycreations.blogspot.com/2017/09/what-ive-been-up-to.html
Ik heb de afgelopen weken veel leuke dingen mogen en kunnen maken en deze wil ik graag even met jullie delen. En natuurlijk wij DE eerste huge ass mijlpaal in september...mijn lieve vriendje werd 1 jaar!!!

Het krukje had wel weer een keer een nieuw hoesje verdiend. :)

Al breiend bereide ik mij alvast voor op de herfst en wat is deze sjaal goddelijk zacht!!

Ook haakte ik een heeeel lang vriendje voor Max.

Max mocht uitdelen op het kinderdagverblijf en omdat mijn 'most asked question' altijd is: Heeft hij nog gepoept? maakte ik twee cactussen (poep, kak, cactus) voor de juffen en voor de kindjes natuurlijk iets waar ze 'echt' iets aan hebben, namelijk koekjes en een bellenblaas. ;)
De leuke kommetjes waar de cactusjes inzitten vond ik trouwens bij Action. Ook een leuk formaatje voor nootjes oid.

En 4 september was het dan zover...mijn allerliefste, mooiste en geweldigste baby was opeens geen baby meer! Max werd 1 jaar! Hieperdepiep hoera!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blogbericht en wat heb je mooie creaties gemaakt. Fijne avond.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Eerste jaar is vast omgevlogen. En nu heb je een mini-peutertje in huis. Wat is een leuk mannetje zo op de foto.
    Jouw haak- en breiwerk ziet er weer prachtig uit. En de komende maanden kun je ook voor Max weer mooie, nieuwe dingen haken of breien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...