11 juli 2017

We are Knitters

Twee weken geleden kreeg ik een heel leuk mailtje van 'We are Knitters' met de vraag of ik een van hun brei- of haakkits wilde uitproberen. Oh do I?! Ik ben al geruime tijd fan van hen, dus dat was geen lastige vraag. ;)

https://treasurycreations.blogspot.com/2017/07/we-are-knitters.html

Ik koos voor het breipakket van de 'Udon blanket'. Het leek mij leuk om te breien in plaats van te haken, omdat ik dit laatste vaak genoeg doe en zo ook hopelijk mijn breiskills wat meer ontwikkel.

Daarbij was ik direct verliefd op deze gave interieurdeken in de Mossstitch! Ik kan haast niet wachten om er straks op een lekkere frisse herfstdag met een kop thee onder te kruipen. :)

Van de week kwam het pakket binnen en alleen het uitpakken vond ik al een feestje. Mooie clean verpakking, prachtige bollen wol van Peruvian Highlanders, stoer houten naalden, stopnaaldjes en zelfs een tof 'We are Knitters' label wat ik straks op de deken kan naaien.


Ik stond te trappelen om te starten! Gelukkig heeft Max genoeg speeltjes, dus kon ik ongestoord even een half uurtje breien en een beginnetje maken. ;)


Ondertussen is hij al weer ietsjes langer. Als je namelijk eenmaal begint wil je niet meer stoppen! :) Ik hou jullie op de hoogte van het verloop.


1 opmerking:

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...