6 juli 2017

Last week..

gebeurde er weer een hoop fijne dingen die ik graag met jullie deel. :)

https://treasurycreations.blogspot.com/2017/07/last-week.html

Hierboven even een klein kijkje in de hoogtepunten van de maand juni.

Ik maakte deze lieve knuffeldino naar een patroon uit het boekje Joekedoe. Ik vind het bijna jammer dat deze geen plekje in Max zijn kamertje krijgt, maar hopelijk een ander kindje blij gaat maken.


Gingen Max en ik met oma door het duin wandelen en bij onze favoriete gasterij wat eten en beestjes kijken.






Ontving ik een heerlijk doos met Lang Yarns. Ter ere van hun 150 jarige bestaan. De doos was gevuld met fijne bolletjes uit de nieuwe herfst/winter collectie.


Gingen manlief, Max en ik een dagje naar Rotterdam toe. Gezellig door de markthal gelopen, geluncht en gewinkeld. Max vond het prachtig!





Was mijn lieve vriendje alweer 10 maanden oud en gelukkig was hij niet te beroerd om daar even voor te poseren. ;)





En maakte ik een beginnetje aan een fijne sjaal uit mijn nieuwe boek Meer Kanthaken met vrolijk garen van Borgo de Pazzi.






4 opmerkingen:

  1. Wat een fijne week, leuk om zo op terug te kijken op al die kleine geluksmomenten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was inderdaad heel fijn! Het blog voelt soms als een klein dagboekje en erg fijn om soms even terug te lezen. :) x

      Verwijderen
  2. geweldige foto's caroline ! wat een lekker ding is het toch: Maxje! en de sjaal met het kleurige garen wordt supermooi! lieve groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...