16 mei 2017

Durable Yarnparty

Do more of what makes you happy..

http://treasurycreations.blogspot.com/2017/05/durable-yarnparty.html

Afgelopen zaterdag was zeker zo'n dag! Ik was uitgenodigd door G. Brouwer & Zoon voor de lancering van Durable Yarn. Dit fijne feestje vond plaats bij Anna Haen, een prachtige locatie in Abcoude.


Om 14.00 uur begon het feestje en op de zolder van deze prachtige oude boerderij stonden twee super mooi gedekte tafels klaar voor ons om aan te schuiven. Alles was tot in de puntjes verzorgd; champagne bij binnenkomst, gave Durable projecten die uitgestald stonden en een high tea in het vooruitzicht. Wat kan je je nog meer wensen voor een perfect day!



Zo leuk en fijn om weer de liefste haak- en IG bekenden in het echt te zien en te spreken, maar ook heel leuk om weer wat nieuwe mensen te ontmoeten!!



Voordat we aan tafel gingen en de lancering startte kregen we een tas vol moois van Brouwer. Er waren goodiesbags in vier verschillende kleurstellingen samengesteld en we mochten zelf kiezen met welke kleurtjes je aan de slag wilde! Het was lastig kiezen, want ze zagen er allemaal super mooi uit. (Kiezen is niet echt een kwaliteit van mij, dus ik stond weer te hupsen voor die tafel om zo snel mogelijk een beslissing te maken.) Ik koos voor een tas met deze prachtige groen tinten in combinatie met antraciet en zwart.


Naast deze bolletjes zat er ook een hemels schaartje in de tas (zie de eerste foto), stopnaalden, een haaknaald en een gympvork. Een gympvork? Juist deze was voor mij ook nieuw! :) Lidy had voor de gelegenheid een werkbeschrijving gemaakt hoe je met deze techniek en hele toffe hanger kunt maken, dus we konden meteen aan de slag. Hoewel praten, eten en gympen tegelijk lang niet bij iedereen heel soepel ging. (Tenminste..ik hoop dat ik niet de enige was met dit 'probleem'..;))

Na het bewonderen van de mooie garens, de gezellige gesprekken en lekker hapjes 'haakte' we er rond 17.00 uur een einde aan.




Voldaan van deze fijne middag ging ik weer richting huis. Zoonlief sliep gezellig een nachtje bij opa en oma, dus eenmaal thuisgekomen kon ik meteen ongestoord met de bolletjes aan de slag. Ik haakte onder het genot van Netflix, een joggingbroek en een thuisbezorgd pizza (ja inderdaad een stuk minder glamorous dan de middag. ;)) een hangmandje voor de immer rondslingerende en kwijtrakende sleutels en een speldenkussen voor die gave nieuwe stopnaalden die in de goodiebag zaten.



P.S.
Het patroon van het speldenkussentje is binnenkort ook terug te vinden op de website van Durable en hier op mijn blog. Eventjes geduld dus nog. ;)


2 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline, wat een toffe dag was het en zo leuk om je weer te zien maar veel te kort gesproken dus op naar de volgende leuke date. Ik vind je mandje en vooral je speldenkussen erg mooi. Liefs Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lidy, ja was weer super! Heel fijn om jullie weer gezien te hebben en volgende keer wat langer kletsen! :) Ook niet zo gek natuurlijk jij was druk bezig als Gymp-juffie. ;) Liefs, Caroline

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...