8 juli 2016

Last week(s)

Zo daar ben ik weer...het is even geleden dat ik mijn laatste blog schreef, maar dat had niets te maken met een gebrek aan zin of enthousiasme hoor. ;)
Wij zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met verhuizen, onze oude woning netjes overdragen, verbouwen in de nieuwe woning en dat alles in combinatie met 31 weken zwanger zijn resulteerde in dat ik dan niet echt fut niet meer had om achter de computer te kruipen.

Maar tussen de drukte door zijn er wel een hoop leuke dingen gebeurd ook op haakgebied. :)



De postbode was my new best friend. :) Het begon met een super vrolijk pakje waar deze heerlijke cadeautjes uitkwamen. Ik vond het bijna zonde om open te maken, maar de inhoud was nog veel mooier.


Is het niet om op te eten zo schattig!! :) De lieve Esther die de mooiste en kleurrijkste dingen haakt (check haar feed op Instagram!) maakte deze prachtige spulletjes voor onze mini! Hoe super lief is dat en wat een verwennerij!

Vrijdag 1 juli was het de dag om onze oude woning over te dragen aan de nieuwe bewoners en ondanks dat je daar heel erg naartoe leeft en het natuurlijk mega fijn is dat hij binnen 3 dagen verkocht was blijft het toch gek om na bijna 9 jaar de deur definitief achter je dicht te trekken.
Gelukkig zijn de nieuwe bewoners van 'ons' huis heel leuk en super enthousiast dus dat voelt heel fijn. :) Zij is zelf ook zwanger en daarom leek het mij leuk om in plaats van de gebruikelijke bos bloemen voor geluk en voorspoed iets te maken/haken voor hun mini.


Dit was de perfecte gelegenheid om de ster uit het leuke boek 'Haak je Happy' van Lisanne (DraadenPraat) te maken.


Is hij niet leuk geworden? :) Ik heb in deze geen muziekdoosje gedaan (zat ergens in een verhuisdoos verstopt denk ik.), maar er gewoon een leuke hanger van gemaakt voor op de kinderkamer.
Een mutsje kon natuurlijk niet uitblijven. :) Het patroon vind je op mijn blog onder het tabblad 'Patronen'.


En als laatst haakte ik nog dit mandje voor op de commode waar ze wat kleine spulletjes in kan bewaren. Ik hoop dat ze er een mooi plekje voor kunnen vinden, maar dat gaat vast wel lukken.



Nog steeds helemaal in de wolken van Esther haar lieve post wilde ik graag een vrolijk pakket naar haar terug sturen, dus haakte ik deze zomerse shopper voor haar. Het patroon hiervan komt uit het boek 'Kant Haken' van Sascha.



Hij viel gelukkig in de smaak en ik zag op Instagram al een hele leuke foto voorbijkomen waarbij zij hem direct in gebruik had genomen. :)

Nu denk je waarschijnlijk dat ik weer een beetje bijgepraat was, maar afgelopen zaterdag was het weer feest! :) 2 juli stond al maanden geblockt in mijn agenda, omdat dan HET garenfeestje van Phildar zou plaatsvinden bij Echtstudio georganiseerd door de lieve Lisanne en Miriam.
Ik keek er echt al maanden naar uit om alle lieve haakvriendinnetjes weer te zien en samen gezellig de nieuwe collectie van Phildar te bewonderen en ermee aan de slag te gaan, lijkt me logisch toch? :)

Zaterdagochtend zegt manlief....tja uhm ik zou het toch wel heeel fijn vinden als je niet naar Echtstudio gaat en hier blijft zodat we nog even wat noodzakelijke dingen in de nieuwe woning kunnen doen en daarna even wat qualitytime in kunnen plannen want dat is de laatste (hectische) weken er wat bij in geschoten...REALLY?!?! :( Maar manlief kennende zou hij dit noooit vragen als hij het niet echt nodig zou vinden...hij zou mij eerder zelf nog heen brengen dan dat de kans zou bestaan dat ik niet naar zoiets leuks zou kunnen, dus met een lichtelijk geagiteerd gevoel stemde ik in....en wat denk je...

Ik kon niet heen omdat 's middags mijn babyshower was!! :) WHOEII!! Wat een super leuke verassing!!!


Ik heb een heerlijke middag gehad met allemaal lieve mensen die mij echt tot op het bot toe verwend hebben! Ik hou normaal niet zo van feestjes waarbij ik het middelpunt ben (daarom vier ik al sinds mijn 16e mijn verjaardag niet meer. ;)) maar dit was zalig! Iedereen was zo lief en had zo zijn best gedaan, echt heel warm en bijzonder! Lieve meiden echt super heel erg mega waanzinnig bedankt!!! #feelingblessed

Gelukkig kon ik online meegenieten van het heerlijke garenfeestje door alle leuke foto's die op Instagram geplaatst werden. Als je ook een impressie wilt krijgen van deze leuke dag bij Echtstudio check dan op Instagram de hashtag #pildarhaakfeestje of klik hier.

En als klap op de vuurpijl (jaaa we zijn er nog niet.;)) kwam de postbode afgelopen dinsdag langs met een hele grote doos.....en wat denk je? Daar zat de Phildar goodiebag in!!! De dames die bij het haakfeestje waren kregen allemaal een heel goed gevulde goodiebag van Phildar mee met de nieuwste garens om thuis lekker mee aan de slag te gaan.


De schatten Miriam en Lisanne (die overigens in de aanloop naar het haakfeestje heel goed meespeelde met het mij om de tuin leiden, zij wisten namelijk al lang al dat ik er niet bij zou zijn ivm mijn babyshower.:)) vonden dat ik er evengoed gewoon bij hoorde ondanks dat ik er niet bij kon zijn en stuurde deze heerlijk tas vol met Phildar wolletjes naar mij toe! Ik ben er nog stil van! Ik heb de liefste IG vriendinnetjes!!



Het is een hele lap tekst geworden, maar dat krijg je als je zo lang uit de lucht bent geweest en er ondertussen zoveel fijne dingen gebeuren. Ik zit voorlopig nog even te shinen op mijn roze of toch beter een blauwe wolk. :)

6 opmerkingen:

  1. Super leuk, Caroline en wat ben je verwend! :) Geniet ervan!

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk blog bericht! Shine on, lieverd! Marianne xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Marianne! Echt zo bijzonder allemaal, ik kan er nog steeds niet over uit. :) xx

      Verwijderen
  3. wat een leuk bericht : en natuurlijk superlief dat je de foto"s van de cadeautjes van mij erbij hebt gezet! ik was ook blij verrast met jouw pakje met de gave tas en speldenkussentje erin! nogmaals superbedankt lieve Caroline en wat fijn dat je zo verwend bent met de babyshower ! liefs esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jou cadeautjes horen zeker bij dit blije stukje! Het was een groot verwen-feest!! :) Heel erg bedankt en blij dat je jouw post ook leuk vond! :) Liefs, Caroline

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...