16 februari 2015

Valentijns DIY

Hier een kleine post over Valentijnsdag. 
Voor manlief had ik een leuke DIY gemaakt die je ook prima voor een verjaardag, jubileum of gewoon zomaar kan maken. 

Ik heb 52 (voor iedere week 1 briefje) briefjes gemaakt met op ieder briefje een reden waarom ik zo gek op hem ben. Vouw deze dicht en sluit ze met bijvoorbeeld een stukje washi tape. Versier de pot en pak deze in en je hebt een leuk cadeautje waarbij iemand een heel jaar lang iedere week bevestigd krijgt dat en waarom je van hem/haar houdt. :)




Je hebt nodig:
Een glazen pot
Washi tape
Schaar
Papier
Lint


P.S. Ik werd zelf ook erg verwend dit jaar! :) Een prachtige kaart en overnachting met culinair avontuur van mijn liefste, een heerlijke lunch van mijn moeder en een prachtig boeket van mijn vader. Beter verwend dan verwaarloosd... ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...