17 februari 2015

Nieuwjaarsswap

Jippie mijn swap is binnen en wat is hij leuk!! :)


Dit was de derde swap waar ik aan mee deed en het verbaast me toch iedere keer weer hoeveel liefde en aandacht men aan het zoeken van de cadeautjes en aan het inpakken besteed. 





Heel erg bedankt voor alle mooie pakjes en cadeautjes Melissa! Alles was precies naar mijn smaak en heeft meteen een mooi plekje in huis gekregen! :) Je briefje erbij was ook erg leuk, ben blij dat er eindelijk iemand is die begrijpt waar mijn catchphrase vandaan komt. ;-) Sugar, Spice & everything nice! 


Oja zie je dat leuke kaartje? Die is van Britt van Special Airmail.


Ik ben benieuwd of de door mij op gestuurde swap ook al binnen is. :)













4 opmerkingen:

  1. Wat een super lief blogje! Ik vind het echt onwijs leuk om te zien dat je alles meteen een plekje hebt gegeven. Geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mij een tijd geleden vol enthousiasme ingeschreven voor #nieuwjaarsswap en kreeg gister een prachtig pakket binnen maar weet niet van wie! Weet jij er meer van? Help! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojee Suzanne dat is vervelend! :( Dan kan je degen niet bedanken. Heb je Britt een mailtje gestuurd? Ik denk dat zij nog wel kan nagaan wie iets voor jou heeft gemaakt, of een foto posten op je IG account met oproepje. Denk dat diegene jou wel al volgt en dan kan ze zich zelf melden. Succes!

      Verwijderen

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...