17 november 2014

700+ followers


Wow ruim 700 Instagram volgers! Ik was nog een cadeautje aan het bedenken omdat ik de 600 grens was overschreden. :) Wat super leuk en wat fijn om zulke leuke, vrolijke en gezellige mensen te spreken via dit platform! 

Mijn dankbaarheid laat ik graag zien aan de hand van de volgende Give away:
Een paar vingerloze handwarmers in een prachtig oudroze kleur. Ze zijn gemaakt van een Merino wollen katoen blend met vintage (Jaja ze komen uit oma haar oude naaikistje :)) parelmoeren knoopjes. Heerlijk zacht en warm voor de frisse dagen die komen gaan.


Wil je meedoen met de Give away volg me dan op Instagram (@carolineseignette) en repost deze foto met #treasurygiveaway.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees jullie reacties graag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...